عملکرد لژیونرها در روز گذشته|پیروزی پرگل پورتو با درخشش طارمی در شب فرصت‌سوزی سردار آزمون

10:18 - 23 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۲۹۷۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
تیم فوتبال پورتو در مصاف با توندلا در هفته بیست و ششم لیگ فوتبال پرتغال با درخشش مهدی طارمی به پیروزی پرگلی رسید.

- شب گذشته از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان توندلا بود و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید. در این بازی مهدی طارمی مهاجم ایرانی موفق شد یک پنالتی برای تیمش بگیرد و خودش این توپ را در دقیقه ۴۵ وارد دروازه حریف کرد.

گالنو ۷۳، ویرا ۷۶ و کونسیسائو ۷۹ دیگر گل‌های پورتو را به ثمر رساندند. مهدی طارمی در این بازی از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه ۷۸ تعویض شد. پورتو با این پیروزی ۷۰ امتیازی شد و به صدرنشینی خود ادامه داد.

 

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/04/3485932_266.mp4']

 

لیگ فوتبال پرتغال| پیروزی ماریتیمو در حضور ۵۶ دقیقه‌ای علیپور

در ادامه رقابت‌های لیگ فوتبال پرتغال، ماریتیمو در خانه موریرنزه به میدان رفت و با یک گل به پیروزی رسید. تک گل این بازی را ژانویر در دقیقه ۸۲ به ثمر رساند.

در این بازی علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس از دقیقه ۵۷ برای ماریتیمو وارد زمین بازی شد، اما نتوانست مانع شکست تیمش شود. ماریتمو با این باخت در امتیاز ۳۲ باقی ماند و در رده هشتم قرار دارد.

هفته بیست و ششم بوندس لیگا| شکست خانگی بایرلورکوزن در حضور ۲۶ دقیقه‌ای آزمون

شب گذشته از هفته بیست و ششم رقابت‌های بوندس لیگا، بایرلورکوزن در بای آرنا میزبان کلن بود و با یک گل مغلوب شد. تک گل این بازی را شیندلر در دقیقه ۶۷ به ثمر رساند. در این بازی سردار آزمون بازیکن ایرانی از دقیقه ۶۴ وارد میدان شد و حضوری ۲۶ دقیقه‌ای داشت.

البته آزمون در این دقایق دو فرصت مسلم گلزنی داشت که به راحتی آنها را از دست داد.

این بازی اولین آزمون جدی ستاره ایرانی در بوندسلیگا بود. پیش از این سردار تنها ۲ دقیقه فرصت بازی برای لورکوزن مقابل بایرن مونیخ را داشت و در این بازی فرصت بیشتری برای عرض اندام داشت.

 

var player = videojs('player_442511_3485246',{poster:'',width:400,height:300}); player.one('play', (function(){ $.post('/fa/ajax/news/video/3485246',{},function (data) {}); }));

 

سوپرلیگ یونان|توقف آاک آتن با محمدی و حاج صفی و بدون انصاری فرد

در ادامه رقابت‌های سوپرلیگ یونان، آاک آتن در خانه پاناتینایکوس به میدان رفت و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی آمبرابات در دقیقه ۳+۴۵ از روی نقطه پنالتی موفق به گلزنی شد.

احسان حاج صفی و محمدی دو بازیکن ایرانی به طور کامل در میدان حضور داشتند و کریم انصاری فرد نیمکت نشین بود و به میدان نرفت.

لیگ فوتبال هلند|پیروزی فاینورد در خانه زووله بدون جهانبخش

از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ فوتبال هلند، فاینورد میهمان زووله بود و با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. در این بازی علیرضا جهانبخش بازیکن ایرانی در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و نیمکت نشین بود.

فاینورد با این پیروزی ۵۵ امتیازی شد و در رده سوم قرار دارد.

سوپرلیگ ترکیه| کایسری اسپور در حضور مدافع کشورمان کامبک خورد

در چارچوب هفته بیست و نهم سوپرلیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور به مصاف کونیااسپور رفت و شکست ۳ بر ۲ را تجربه کرد. این شکست در حالی رخ داد که کایسری اسپور در دقایق ۷ و ۱۴ به گل رسیده بود، اما کامبک خورد و ۳ گل در ۲۰ دقیقه دریافت کرد.

مجید حسینی، مدافع کشورمان ۹۰ دقیقه در ترکیب کایسری اسپور حضور داشت. او در دقیقه ۴۹ از سوی داور کارت زرد گرفت.

کایسری اسپور با این شکست ۳۸ امتیازی باقی ماند و در رده دهم قرار گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *